Smatrate li da mala tvrtka nema šanse za dobar advertising pored velikih kompanija iz istih ili srodnih niša? Možda nema šanse trenutačno, no nemojte zaboraviti da su i oni jednom bili mali i da su neke druge vrijednosti (a ne advertising) omogućile dug opstanak i rast na tržištu.
Kad radite u malom poduzeću s limitiranim budžetom, niste baš u mogućnosti izdvojiti ogromne novčane iznose za kratke TV oglase ili skupe marketinške kampanje putem e-maila.
Vrlo je frustrirajuće kad vam budžet diktira koliko ljudi može dosegnuti vaše poslovanje.
Za trenutne rezultate on je neizbježan. Za sve ostalo tu su "opcije".
|
1. Koristiti Google My Business za optimizaciju lokalnog pretraživanja |
2. Umrežavanje kroz poslovna događanja |
3. Održavanje govora na lokalnim događajima |
4. Postavljanje letaka ili brošura na frekventna mjesta |
5. Privlačite ciljanu lokalnu populaciju putem povoljnih Facebook oglasa |
6. Uložite u kampanje s izravnom poštom |
Ako imate mjesto gdje ste fizički prisutni (poslovni pogon, uredi, radionice) Google My Business je prava stvar za vas. Jedan je od najsnažnijih besplatnih načina oglašavanja vaše tvrtke. Google My Business tvrtkama omogućuje vidljivost na Google pretraživanju i Google kartama.
Visoko rangiranje u lokalnoj pretrazi pokazuje da ste legitimna i relevantna tvrtka što vam daje ogromnu prednost pred konkurencijom jer će se potrošači, u većini slučajeva, odlučiti radije za vas.
Povezivanje s profesionalnim kolegama iz svoje branše na raznim poslovnim događajima sjajna je prilika za susret s potencijanim klijentima koji su željni razgovarati o vašem poslu.
Stručne teme ovakvih događaja osiguravaju vam susretanje s visokokvalificiranim leadovima - potencijalnim kupcima.
Umrežavanje je izvrsna prilika, naročito za male tvrtke. Ovdje one koje žele uspostaviti svoje prve veze da se pročuje za njih, da upoznaju potencijalne partnere pronađu prilike za rast.
I na koncu, na ovaj način ste čitavo vrijeme u toku s trendovima i novostima u vašoj djelatnosti.
Osim umrežavanja, još jedan način da pokažete svoju stručnost je održavanje govora na lokalnim događajima o temi, koja se odnosi na vašu djelatnost.
Održavanjem snažnog i misaonog govora privući ćete pažnju na sebe, što može doprinijeti povećanom osvještavanju brenda i dokazati kako je vaša tvrtka kvalificirana za rješavanje potrošačkih izazova.
Takva događanja su tribine i lokalne manifestacije. U trendu su i emisije na medijskim kanalima društvenih mreža, poput podcastova, interviewa ili webinara. Obzirom na današnju tehnološku razvijenost, takve emisije aktualne su stalno i dostupne su svima cijelo vrijeme.
Još jedna metoda povoljnog oglašavanja jest postavljanje brošura i letaka u lokalne knjižnice, kafiće i tvrtke što ujedno predstavlja jedinstveni način plasiranja na offline mjesta na kojima ljudi provode dobar dio svog vremena.
Na PowerPointu ili Canvi možete napraviti besplatne brošure ili letke, koje potom, ovisno o djelatnosti kojom se bavite podijelite na adekvatna mjesta (ako ste, na primjer, fizioterapeut, za vas su idealna mjesta lokalne teretane ili obližnje ambulante opće prakse).
Facebook ima više ciljanih mogućnosti oglašavanja od bilo koje druge platforme. Osim što možete oglašavati određenu vrstu potrošača na temelju interesa ili opisa posla, na određenom mjestu možete ciljati ljude koji odgovaraju tim kriterijima.
Uz minimalni novčani ulog na dnevnoj bazi, ubrzo ćete stvoriti lokalnu ciljanu publiku, koju nastojte zadržati i potaknuti na angažman objavljujući i dalje bogat i zanimljiv sadržaj.
Lanci supermarketa koriste ovaj način da bi vam dostavili aktualnosti iz svoje ponude. Izravnom poštom bit ćete sigurni da vaš reklamni sadržaj stiže do ciljane publike u obližnjem vam području. Češćim distribucijskim kampanjama povećat ćete njihov interes. To vam zauzvrat potiče osvještavanje brenda i drži vas na vrhu.
Ako vas detaljnije zanima mogućnosti digitalnog marketinga, zavirite u naš blog »7 koraka koje trebate poduzeti da bi vaša marketing strategija bila uspješna«. |
Iznenadili biste se činjenicom koliko postoji načina advertisinga, bez obzira da li je plaćeno ili besplatno. Taktikom oglašavanja možete doprijeti do većeg broja ciljane publike, a pametno koncipiranim sadržajem potaknuti ih na angažman i pritom dobili uz kupce i promotore svog brenda