Najvažniji alat današnjeg poslovanja u B2B industriji, u ovo digitalno doba, je web stranica. Web danas educira i savjetuje posjetitelje specifičnim temama, propagira proizvode i usluge, a pritom nudi sve te informacije “na pladnju” posjetitelju 24 sata dnevno.
Prije nekoliko godina razvoj web stranice bio je skup proces. Po svojoj prirodi više je bio propagandnog a ne edukativnog karaktera. Samo “veliki” mogli su si priuštiti opsežnu web stranicu.
Razmišljajte kao "veliki" i planirajte svoj marketing kroz naš predložak.
Danas web stranice su znatno jeftinijie i dostupnije programerima zahvaljujući raznim CMS (content management systems - sistemi za upravljanje sadržajem).
Unatoč tome što izrada weba je postala znatno jeftinija, nekim biznisima, posebice onima koji su na početku poslovanja visoko kvalitetna stranica još uvijek je skupa i nedostupna. tome je uglavnom zbog nedostatka razvoja poslovnog plana, stvaranja vizije i misije tvrtke, pa samim time zapostavlja se i marketinška strategija.
Te firme odlučuju se na jednostavne web stranice tipa brošure kao privremeno rješenje i pobacaju na nju svu silu informacija o proizvodu / usluzi koje nude. Pritom pogrešno vjeruju da će im ta jednostavna i prenatrpana web stranica omogućiti prikupljanje potencijalnih kupaca.
»Brošura tip« weba jednostavno više ne zadovoljava današnjeg kupca
Bit je u tome što B2B potencijalni kupci traže pravo rješenje vrlo specifičnog problema poslovne prirode. Kada ga pronađu, žele što više i detaljnije saznati o njemu istražujući cijelu web stranicu. Ako je stranica u obliku brošure, samo s osnovnim podacima, ubrzo će napustiti stranicu i započeti pretragu negdje drugdje.
Dapače, da bi se stranka zadržala, B2B web stranica treba pružiti sve informacije koje kupca zanimaju. One trebaju pružiti sve potrebno da potencijalni kupac donese odluku o narudžbi. Trebaju imati visoko kvalitetan sadržaj koji pruža odgovore na najistaknutija pitanja potencijalnog kupca.
Sadržavati sve te informacije na jednoj stranici ne samo da nije praktično, već je i neodrživo.
Možete li si zamisliti koliko bi posjetitelj tebao “skrolati” (vrtiti) po stranici da bi pronašao informaciju koju je tražio?
Web stranica je vaša trajna investicija
Možda možete započeti s jednostranom web stranicom. No, kako raste vaše poslovanje trebati ćete web stranicu koja je u mogućnosti podržati vaše buduće poslovne aktivnosti - a to znači više sadržaja i više stranica.
Prihvatite činjenicu da vaša web stranica nije za vas. Ona je za vaše trenutne i potencijalne klijente. Web stranica je namijenjena da educira posjetitelja i potakne na određenu akciju. |
Imajući to na umu, web stranica načinjena od nekoliko stranica koristiti će vam da izradite više sadržaja za vašeg posjetitelja. Tako ćete mu pružiti odgovore na moguća pitanja koja potencijalni klijent ima. Osim toga, taj isti sadržaj će vam pomoći da se potencijalni klijent angažira u prodajni ciklus. Na poslijetku, taj sadržaj će omogućiti povećanje posjećenosti vaše stranice od strane ciljane publike, uz pomoć optimizacije ključnih riječi u tražilicama.
Ako investirate u svoju web stranicu na taj način, zbog svoje strukture posjetiteljima će biti lakše pronaći ono što traže i ispuniti specifične aktivnosti na web stranici.
Kako vremenom razvijate posao, istovremeno razvijate i svoju web stranicu. Tada će vaša stranica imati širu ponudu usluga / proizvoda i pomagati će vašim prodajnim aktivnostima. Zatim će doći i vrijeme kada ćete ugraditi i napredne alate poput automatizacije marketinga, pa i dalje gdje će se razvijati personalizacija iskustva posjetitelja. Sve to naprosto je nemoguće s jednostavnom web stranicom.
Zvuči čudno, no… gradite svoj web u fazama
Kada se spozna da jednostavna web stranica ne zadovoljava, pada odluka da se cijela stranica preoblikuje odjednom i u što kraćem vremenskom roku. Problem je što taj pristup je skup i traje. Nerijetko i po godinu dana, a to u današnje doba teško da se može tolerirati.
Srećom postoji učinkovitiji način izrade web stranice. On je isplativiji i kraćeg razvojnog procesa. Temelji se na rezultatima koje dobiva od strane korisnika, a cjelokupan proces oblikovanja i postavljanja je gotov unutar tri mjeseca.
Naziva se Growth-Driven Design. (GDD)
Želite razviti web stranicu tako da bude vaš najbolji partner?
Na pravom ste mjestu!
Umjesto da se gradi cijeli web ispočetka, GDD pristup djeluje tako da se odrede i postave u rad stranice koje su strateški najefikasnije u najkraćem mogućem vremenu. GDD je učestali razvojni proces gdje se određuju najvažnije stranice za poslovanje, analizira se njihov plasman i na temelju dobivenih informacija podešavaju se pristupi izradi drugih stranica vašeg weba.
S GDD-em vaša web stranica se stalno razvija, baš kao i vaš posao. Dodavanjem novog sadržaja i novih stranica koje su optimizirane za posebne ključne riječi, povećavaju se mogućnosti da budete lakše pronađeni od strane ciljane publike.
Investirajte u razvoj web stranice
Kada su u pitanju planiranje i raspored sredstava za marketinške i prodajne aktivnosti, razvoj web stranice trebao bi vam biti prioritet. Ona je vaš najbolji alat i najbolji prodajni predstavnik. Stoga je logično da želite biti sigurni kako je vaša web stranica opremljena svime potrebnim da bi se marketing i prodaja odvijali s lakoćom.