Želim započeti / poboljšati poslovanje. Kako mi Bones može pomoći?

čitanja

Kako mediji pomažu poduzetništvu?

By Gordana Kostić

S obzirom da su u današnje doba mediji osnovni izvor informacija, medijska pismenost je neophodna.

Postoje oprečna mišljenja glede stavova prema medijima: jedni tvrde da su mediji dobri, drugi im pak pripisuju negativnu konotaciju. Prije svega, njihova je ključna uloga da prikupe informacije, koje po obradi odašilju u javnost, a na nama je da ih protumačimo upravo onako kako smo ih spremni prihvatiti.

Nekada su pravo na informacije imali samo privilegirani, jer su novine bile pisane samo za bogate dok su siromašni ostali uskraćeni. Današnji sustav informiranja daje svima jednako pravo dohvata informacija i to trenutno, bez obzira na fizičku udaljenost. Gotovo nam je nezamislivo kako su nekada davno informacije putovale do korisnika danima pa čak i mjesecima...

Što su mediji i zašto su bitni za vaš biznis?

Razvoj medija utjecao je i na napredak čovjeka kao pojedinca u društvu i njegovog tumačenja svijeta oko sebe. Bacimo pritom osvrt na sam početak, kada stvaranje tiskanih medija nije bio nimalo lak i ugodan posao dok se danas pomoću jednog klika otvaraju različite i beskrajne mogućnosti. 

Upravo zahvaljujući tom tehnološkom napretku i razvoju medija danas svi imamo mogućnost cjeloživotnog učenja i stjecanja novih spoznaja iz svih područja ljudskog djelovanja, shodno osobnim afinitetima.

I stoga bi svaki poduzetnik prilikom pokretanja vlastitog posla trebao biti upoznat s važnošću uloge medija u njegovu poslovanju.

poslovni plan bones

Dakle, ohrabrili ste se za samozapošljavanje, odabrali djelatnost i što sad? Kako odaslati glas o tome u javnost? Kako doprijeti do željene publike odnosno potencijalnih kupaca?

Da, tada na scenu nastupaju mediji!

 

Razvoj medija – od nekada do danas

Ne tako davno, svi bi vam dobronamjerno savjetovali da se oglasite putem tiskanih medija (letaka, plakata, novina, časopisa) ili možda radijske ili čak i televizijske reklame...

Na taj zastarjeli način oglašavanja trebali ste izdvojiti poveću svotu novca kako bi vaša informacija bila odaslana u javnost no nakon izvjesnog vremena osjetili su se prvi rezultati.

Danas su, nekad primarni mediji (radio i televizija), otišli u drugi plan. Pritom, nisu u potpunosti izgubili na važnostii jer su i dalje rezervirani za tvrtke s većim ulaganjima u oglašavanje. Digitalni mediji poput interneta i drustvenih mreža postali su primarni u prisutnosti i oglašavanju. Zacijelo ste čuli izreku “Ako nije objavljeno na Facebooku, nije se niti dogodilo.”

Tu se pojavljuje novi problem, jer informacije kolaju nekontrolirano, tako da je njihova vjerodostojnost upitna. To zahtijeva sasvim novi oblik medijske pismenosti, kojeg još i sami proučavamo.

Stari mediji. Jan Mesaros, Pixabay

 

Kako su danas tradicionalni mediji uvelike zasjenjeni od strane digitalnih medija (web, blog, društvene mreže ...) „glas“ o vašem proizvodu / usluzi putuje brzo i usmjereno prema određenoj publici i to besplatno ili s jako malim budžetom. Oni stvaraju medijski sadržaj i prenoseći informacije, audio-vizualne sadržaje srodne tematike, dopiru do ciljanih korisnika.

Kako iskoristiti medije da se čuje za vas?

Za uspješno oglašavanje potrebno je odabrati adekvatan medij i pravi termin objave. U suprotnom, moglo bi se dogoditi da i najbolja poruka prođe nezapaženo. Kako do toga ne bi došlo, vodi se briga o ponašanju i aktivnostima ciljane publike. Na temelju tih istraživanja određujemo sadržaj i termin kako bi mediji prenijeli vašu poruku pravim ljudima u pravo vrijeme.

Adekvatnim sadržajem želimo ostvariti dominantnu poziciju u korisnikovoj svijesti i pridobiti njegovo povjerenje. A upravo to je uloga marketinga: privući interesenta te ga pretvoriti u klijenta! 

Upoznajte se s mogućnostima digitalnog marketinga uz pomoć našeg vodiča »7 koraka za uspješan digitalni marketing«.

Imajući na umu činjenicu da je danas, u odnosu na nekad, način oglašavanja daleko jednostavniji, pristupačniji, pravi je izazov je u tom nepreglednom moru informacija BITI I OSTATI ZAPAŽEN.

Zaključak

Digitalni mediji omogućili su da prijenos informacija nikad nije bio jednostavniji i lakši. Čovjeku na početku svog poduzetničkog puta prije je bilo nezamislivo graditi mrežu kontakata na način da ih sadržajem informira i pretvara u potencijalne kupce i promotere.

Ipak nikad prije nije bilo teže zauzeti svoju tržišnu poziciju i graditi odnos s kupcima. I dalje je cilj marketinškog uspjeha ostvariti prijenos preporuka osobnim zagovaranjem (mouth-to-mouth).

I način života kupaca se uvelike promijenio. Njihova strpljivost i interes je sveden na nulti prag tolerancije. Stoga je i pažnja koju vam poklanjaju bitno kraća.

I upravo zato je cilj iskoristiti prednosti modernih medija plasiranjem kvalitetnog sadržaja pred potencijalnog klijenta u razumnoj količini u određenom ritmu.

Vjerujemo da smo vam pojasnili stanje današnjih medija i njihove funkcije u marketingu. Rado bismo vam pomogli oko pravilnog korištenja istih i dobivanja što više povlastica od njih.

Dogovorimo sastanak_1

 

 

Tagovi: samozapošljavanje, poduzetništvo, digitalni marketing, marketing, poduzetnik, mediji

Pripremite se za poslovni uspjeh!

Iako ste na samome početku, svijet to ne treba znati. Dajemo svoj mali doprinos kao smjernicu otkuda početi i kamo krenuti.

Knjiga_model_biznis_plan_2