Želim započeti / poboljšati poslovanje. Kako mi Bones može pomoći?

čitanja

Kako vam mogu pomoći poticaji za marketing u poljoprivredi?

By Gordana Kostić

Nedavno je Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila natječaj za potporu za aktivnosti informiranja i promoviranja koje provode skupine proizvođača na unutarnjem tržištu.

Drugim riječima, ponuđena su bespovratna sredstva za marketing vaših brendova, proizvoda i usluga u sektoru poljoprivrede. Prije nego iznesemo podrobnije detalje natječaja, voljeli bismo vam napomenuti kako je marketing danas sastavni dio poslovne strategije bez obzira na industriju u kojoj se nalazite i bez obzira radite li s krajnjim potrošačem ili s tvrtkama.

7 KORAKA ZA USPJEŠAN MARKETING

Ako ste proizvođač koji sudjeluje u sustavima kvalitete ili je vaš proizvod stiže iz ekološki prihvatljivih izvora, ovo je odlična prilika za vas!

Svrha natječaja

Potporama za marketing u poljoprivredi želi se pomoći sufinanciranjem troškova za promociju vaših proizvoda i usluga. Na taj način pomaže se poduzetnicima u poljoprivredi da ostvare priliku pozicionirati se na tržištu i doprijeti do ciljane publike.

Svrha natječaja je sufinanciranje troškova za provođenje informiranja i promoviranja. Cilj je osvijestiti potrošača o postojanju i specifikaciji proizvoda koji su proizvedenih po slijedećim standardima:

  • sustav zaštićenih oznaka izvornosti (ZOI)
  • sustav zaštićenih oznaka zemljopisnog podrijetla (ZOZP)
  • sustav zajamčeno tradicionalnog specijaliteta (ZTS)
  • sustavu ekološke proizvodnje.

Značajan dio sredstava za financiranje takvih aktivnosti vraća se poduzetniku - konkretnije do 70%.

Na primjer, ako planirate uložiti u marketing kroz period od godinu dana 100.000,00 kn, iste aktivnosti biti će podržane u vrijednosti od 70.000,00 kn.

Malim proizvođačima i proizvođačima koji su tek započeli svoj biznis omogućuje ravnopravan plasman roba i usluga na tržištu. Raspolaganje ovakvim kapitalom za investiranje u marketinške aktivnosti velika je prilika da pronađete suradnike koji će vas pratiti u razvoju. Za to vrijeme vi ste i dalje fokusirani na razvoj i pripremu biznisa za dalji rast.

Dogovorimo sastanak_1

 

Tko može pristupiti na natječaj?

Korisnici mogu biti:

  • skupine proizvođača ili prerađivača istog proizvoda
  • udruge ekoloških poljoprivrednih proizvođača

Kod skupina proizvođača, bez obzira na njihov pravni oblik, bitno je da  sudjeluju u sustavima kvalitete:

  • sustav zaštićenih oznaka izvornosti i zaštićenih oznaka zemljopisnog podrijetla,
  • sustav zajamčeno tradicionalnog specijaliteta
  • nacionalnim sustavima kvalitete

Kod udruga ekoloških poljoprivrednih proizvođača traži se da su članovi proizvođači uključeni u ekološku proizvodnju u skladu s nacionalnim zakonodavstvom.

 

Detalji natječaja

 

Ukupan iznos raspoloživih sredstava je 9.480.000,00 HRK.
70% od ukupno prihvatljivih troškova se subvencionira od Agencije.

 

Poljoprivredniku se mogu dodijeliti sredstva u iznosu najviše do 100.000,00 € u razdoblju do 4 godine. Isplata je najviše do 30.000,00 € godišnje. Sve isplate su u kunskoj protuvrijednosti.

Kako bi se sredstva za marketing mogla utrošiti?

Da bi se učinkovito i efikasno utrošila sredstva potrebno je ispuniti nekoliko preduvjeta. Ovi preduvjeti nisu izneseni od strane agencije, već se temelje na vlastitom iskustvu u pripremanju poslovnih projekcija. Preduvjeti su slijedeći:

  • Definirajte vašu misiju i viziju - ukoliko je nemate, sigurni smo da ćete našim uputama napisanim ovdje pomoći si definirati svoju viziju i misiju
  • Upoznajte se s mogućnostima marketinga - marketing danas nudi mogućnosti malom proizvođaču i poduzetniku nezamislivim do prije desetak godina. Kratkim upoznavanjem njihovih mogućnosti shvatiti ćete da se pametnim aktivnostima stvoreni budžet može vrlo dugo iskorištavati i pritom imati pozitivne rezultate napretka. više o tome pročitajte ovdje.
  • Definirajte svoj marketing plan - već ispunjavanjem ovog predloška imati ćete jasnu sliku što želite postići svojim radom, u kojim financijskim okvirima dobijate što vam je potrebno za razvoj i rast poslovanja i druge informacije neprocjenjive za vaš biznis.

PREUZMITE MARKETING PLAN

 

Vrijeme prijava na natječaj je
od 6. srpnja do 31. kolovoza 2020. godine

 

Podrobnije informacije možete pronaći ovdje.

 

Zaključak

Ovo je jedinstvena prilika iskoristiti je i pripremiti se za siguran i uspješan uzlet vašeg biznisa. Biti proizvođač domaće i zdrave hrane u ovako divnoj i bogatoj zemlji treba biti ponos i čast, kako vama tako i ljudima koji će vaš proizvod kupovati.

Bez obzira na oblik poslovnog subjekta koji imate izjednačeni ste s većim tvrtkama u dopiranju do željenog kupca.

Važnost digitalnog marketinga i "novog normalnog" daje izvrstan trenutak kojeg je šteta ne iskoristiti.

Ako se niste pronašli u ovoj potpori, ne odustajte tako lako! Tu je još  6 poduzetničkih poticaja za samozapošljavanje na koje možete računati.

I ne zaboravite – naša misija je pokrenuti rast vašeg biznisa!

PORAZGOVARAJMO

Sretno!

Saznajte više o pokretanju vlastitog biznisa i o poduzetništvu općenito.

Tagovi: samozapošljavanje, poduzetništvo, marketing, poticaji, potpore, poslovanje

Pripremite se za poslovni uspjeh!

Iako ste na samome početku, svijet to ne treba znati. Dajemo svoj mali doprinos kao smjernicu otkuda početi i kamo krenuti.

Knjiga_model_biznis_plan_2